Listor är listiga..

Har faktiskt aldrig gjort en sån här lista förr... Tror ja? Inte såhär lång iaf.. haha :P Kom ihåg att uppdatera efter nån timme ifall jag lagt in nått mer i listan som jag glömt bort nu..

DET BÄSTA FRÅN 1 JANUARI 2008 TILL IDAG (22 december):


Film 2008: 


Top 5 bästa filmer (2008)

Vi gör såhär också.. filmer jag inte sett men borde ha sett, (2008)

 
största filmbesvikelse (under 2008):

Musik 2008:

Top 7 bästa låtarna (under 2008)

Överskattad musik (2008)


Bästa musikhändelse (under 2008)

LARZ KRISTERZ vann hela dansbandskampen och är numera SVERIGES BÄSTA DANSBAND.. fuck you scotts








Gott och blandat..

Bästa Vännen: 2008
2008 är 365 dagar långt, inget skottår här inte. Men om jag sumera hela håret så är nog min Love RONJA, den som betytt mest (L)  ni andra får komma överrens om tvåan ;)

Bästa Årstiden: 2008
Sommaren var FÖR varm, vintern är just nu UNDERBAR. Älskar den vackra snön och äkta kyla. Så jag väljer vinter.

Bästa Blogg: 2008
Blondinbella, hatade henne från början. Jag har insett man kan inte hata nån för att personen är snyggare,rikare,smartare än en själv. Det är bara att acceptera. Hade jag varit lesbisk hade jag varit smygkär i Bella!

Bästa Tvserien: 2008
Hade jag haft den här listan för exakt ett år sedan hade jag tveklöst skrivit Desperate Housewives, men eftersom det är nu så skriver jag House, för det ÄGER! Desperate Housewives, släng er i väggen!

Årets ''jag saknar'':
2008
LOST, varför måste just den underbara serien ha såååå långt uppehåll? Ett helt jäkla år. Det är ju taskit mot mej..
å så Saknar massa folk i Älvdalen som jag glömde ta med när jag flyttade..
Saknar mest TJOCKIS (L)
 
  

Tjockis

Bästa bror: 2008 (Ragnar valde denna katgori alldeles själv)
Eehm. bara en fråga som DU hade kunnat komma på..


Ragnar


Bästa Minnet: 2008
finns INGEN människa som bara kan komma på ETT bästa minne från ett helt år.. Jag tar några.













<3 <3 <3





Ni får ''njuta'' av denna lista ett tag.. Vet inte när jag skriver igen, och ni lär väl inte vara just på MIN blogg på julafton? ne.. Så, så länge säger vi .................

GOD JUUUL!

2008-12-22 | 22:43:55 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Kulig lista, kanske snor den någon dag. ;)

2008-12-23 // 08:46:23
» Poppe

Kul lista=) men jag är ju inte med=(

2008-12-23 // 13:57:19
» Frusenisbit

Tuff lista :D

2008-12-23 // 21:13:10
» Numero uno!

Å min älskling du får mig glädjegråta!

Vet att jag vart tråkig sista tiden, men du vet ju varför. Förlåt föråt förlåt!

Men Jag är snart back on track och bättre än nånsin.

Ronja 2.0 helt enkelt...

Hoppas du följer med ikväll... jag har IdaAbstinens så det värker i hela kroppen...



Tack för att du finns vackra underbara!

<3

2008-12-27 // 12:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback