host host!

Nu sitter jag här och hostar och har fortfarande träningsvärk. Jaa, varsågoda, skratta åt spektaklet som får träningsvärk av att vara ute i friska luften i två timmar, gör det ni :P

Okej, jag håller med om att det är skrattretande och att jag måste ha lika med 0 i kondition, men jag tycker det är skönt med träningsvärk också, så vafan.
Alla e vi olika, eller hur ? vi borde vara glada för det istället.. tänk om alla vore lika.. Tänk om Poop älskade
(L)Larz Kristerz(L) lika mycket som jag,det skulle se ut det ;) ..

Tänk om jag älskade hiphop eller bodde i Australien. Men som jag tror, allt har ett syfte. Min mening var att inte vara en typ som reser runt jorden och samlar på saker från olika platser. Min plats blev HÄR, och det är jag mer än nöjd med. Jag blev heller ingen billig hora nånstans, tur är väl det? Inte är jag president heller och inte prinsesssa(eller jo det är ja).. Jag är sååå nöjd med vad jag har,vad jag är. Har folk emot mej hur jag är och hur jag tänker, så är det inte mej det är fel på,utan er som inte kan accepera människor för hur dom är.

Låt mej tro på ödet, jag tror att allt jag har gjort i mitt liv hittills har en fullständig mening, annars skulle jag inte vara här jag är idag, eller hur ? om jag hade gått klart gymnasiet, utbildat mej inom ekonimi och vidareutbildat mej till ekonom så hade jag ju tveksamt suttit här nu. Och jag kan heller inte sitta och ångra saker jag inte gjorde, som att gå gymnasiet o utbilda mej ännu mer, jag gjorde som jag gjorde då för att det kändes bäst DÅ.. Hade jag varit på samma plats idag vet jag hur jag hade gjort. Jag hade gått Hotell och restaurang,tveklöst! Och då hade jag kanske kunna blivit ''nått'' iaf.. Men den tiden kommer den åxå då blir jag blir nånting mer än en preinsessa. Jag har hela livet på mej!



tror du på ödet?





I ROCK!

2008-12-17 | 13:07:22 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback