Spagetti o köttfärsås!

Idag har jag lagat god köttfärsås.. Det är HIMMELSK.. och med äkta spagetti till, inte nå jävla coop eller annat snusk som det bara blir mos utav..
ANnars har jag städat o plockat igen lite. Knäppt kort med Joas kamera :P haha.. Laddat ner massa rederiet (går seegt)..

På fredag ska jag till arbetsförmedlingen, ochi veckan hoppas jag på att få ett hemligt besök ;) Berättar om det blirsåatt h*n kommer :)

Nu ska vi se ett sista avsnitt av House innan vi ska sova (iaf han)..


Just det.. läser en bok just nu som kan berätta om imorgon.. Och samtidigt skriva om förra boken jag läste..

2008-07-28 | 20:48:16 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sanny

det är ju så gott :)

2008-07-28 // 20:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback