pepparkaks-muffins

Ja idag är det torsdag. har massa disk och annat att göra, så då passar det så bra att bara sitta här tydligen. Smart där..
Och imorgon kommer **n** =) <3<3

Igår var det stressigt när man kom hem. Johans bil ligger i koma just nu. Växellådan låg mer eller mindre på marken igår när han skulle starta den,och massa olja förstås. Så han har ingen bil.Och han vet inte hur han ska göra. Om han ska laga växellådan (tar tiiiid) och  köpa en skruttbil uner tiden(dyyrt) eller ta ett lån och köpa en ny fungernade bil (hmm).. Nu tänker ju ni att ja men ta då lån till en ny växellåda i så fall.. Jaa, men han måste ju ha något att köra med åxå,då måste han öka lånet och köpa en skitbil ''bara för att''.. Dessutom har hans bil i koma krånglat massor den senaste tiden. Han har bytt ut massor där i . Den vill typ ge upp. Så han visste att växellådan skulle pajja snart. Inte bara när. Jaja..

Ikea igår var kuul. Det var fan den bästadagen på länge. Jag o Anders bråkade inte en enda gång.. Vi pratade mycket om allt möjligt. Det var kul. Och Molly, sötisbabyn jag inte sett på säkert en månad. Hon skulle hålla hand o ibland skulle jag skjutsa henne på en vagn. Värst var väl bland sängarna när jag 'tvingades' ligga i varjesäng som hade en dosa bredvid sej. ''Ligga här Ida'' hörde man hela tiden. Och så tröck hon på knapparna så jag for upp o ner. Underbar unge.
Stefan den token bjöd mej på Lunch och sedan på en mellan Chokladmilkshake på McDonalds och Anders på en Calippo. Tack ni =)

Pascal var väl rätt utanför, haha. Antingen var han långt bakom eller långt framför oss. Aldrig precis vid oss. Och han gick ut rätt snabbt för att få dricka öl :P ..

Vad jag köpte? ööhm. Bestick,dörrmatta (för 5 kr) och istuber som blir avlåna, så man kan stoppa i dom i flaskor..

Tänkte visa bild men vafan. Förrmatta för 5 spänn,vill ni se det? nej just det. hahaha..



Förresten. Gjorde pepparkaks-muffins i tisdags som bara JAG ätit av. Man blir ju nästan ledsen att barajag äter dom.. Kom å smaka =) .

Finns MASSAGODsaft åxå, smak av Hallon/blåbär.. Kom nu =)

Ja vet att du blir sugen nu =)








Nu diska!



2008-07-31 | 11:09:55 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» lys

när får man komma ? =)

2008-07-31 // 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback