Student eller inte student ?

Jag hade tyvärr ingen studentmössa :P Förresten, vad skulle det i såfall stått på den? Hade inte råd å införskaffa någon sådan :P och inget blågult eller nån ros hade jag på mej heller. Nått Grattis har jag fått ( t.o.m av muna)..Men ja.. Jag tar det här med ''min student'' inte så speciellt seriöst heller.. Liksom.. Nog för att jag o en gymnasieelev har lika stor chans att komma in på en högskola. Men de e då fan det närmaste man kan komma.
 Jag har slöat på en folkhögskola i 3 år (inte 1,2 året iofs) och läst ämen (svenska A+B,engelska,matte,naturkunskap,religion,samhällskunskap,historia,filosofi, språkets lustgård).Men det e väl fan inget jämfört med gymnasiet ? Vad jag minns av gymnasiet , så var det drygt som faen. Stress,stress,stress o massa prov och ansvar.. Så.. Låt dom njuta av sin student på deras vis. Jag kommer aldrig åka i nån vagn bakom nån traktor och skrika ''FYFAN VAD VI ÄR BRA''..För SÅ bra är jag faktiskt inte.. Det duger att jag skriver det här..


Fyfan vad jag är bra!





2008-06-06 | 01:10:11 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback