why did you disappear?

vadå jag har inte tråkigt.

Dagens humör: Glad Ida
Dagens mående: himlans trött
Dagens borde: Gå å kukka...
Dagens händelse: besiktat bilen med 4 fel på köpet. Köpt RÖD tröja och en bikinitrosa.
Dagens frisyr: utsläpppt. topparna har blivit lockar . bleh :P
Dagens klädsel: tights som är blåvita.. haha.. och ett svart linne och utanpå den en ROSA tröja :P haha. söt jag :D
Dagens planer: Fixa färdigt veden och läsa färdigt boken ''Skugga''
Dagens vill ha: nya byxor,en(flera) ny bh, långt hår och popcorn.
Dagens längtan: Pilitt.
Dagens fundering: Varför regnar det när jag kommt till Dalen ? vill ju bada.
Dagens beroende: Har med mej handväskan överallt. fast jag inte har nått där i
Dagens tråkigaste: Att jag har alla mina bra filmer INKLUSIV vännerboxen i Blge. pyton.
Dagens tidning: Aftonbladet och hemmets Journal :D (korsord <3 )
Dagens låt: No angels - disapper

2008-06-12 | 14:00:42 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback