Fyfan. Telia ...
Fyfan. Telia blir bara värre och värre.
För det första..
Patrik har ringt heladagen för att han fått en faktura på 200kr som han inte ringt för. Han ringer,står i kö nästan en timme och när han slutligen kommer fram skickas han runt till 3-4 st personer (tjejer) som inte vet svaret. Och att han måste ha sin faktura framför sej för att dom ska förstå nånting. utan hjälp avbröts samtalet och fakturan måste betalas. Utan att veta vad han gjort för dom här 200 kr.
För det andra...
Ingen kan ringa eller smsa min mamma, och hon kan inte smsa eller ringa någon. När hon försöker ringa säger en röst '' kontakta din operatör''.. Mamma ringer Telia o står i kö i cirka 20 min. Sedan Förklarar hon att hon inte kan göra något med sin mobil och att hon vet att hon inte har något obetalt. I telefonen säger dom att hon VISST har en obetald skuld hos Telia. (Okej om det är så nu att hon har en obetald skuld där) Det värsta är att när mamma frågar om vad för slags fakturadet är, hur mycke den ligger på os.v så vet hon i telefon inte det. Hon säger att hon snart ska koppla mamma vidare till dom som vet svaret på sånt här. MEN, tyvärr hade DOM som KUNDE SVARET på fakturafrågor GÅTT FÖR DAGEN, så hon fick lov ringa imorgon...Pyttsan..
Jobbar inte kundservice på Telia till 21.00 ?
Kommentarer från er söta läsare.
Trackback