gnälla får man

Är fortfarande kvar i skolan. Haft svenska med Anna som hjälpte mej att skriva ett personligt brev (ÄNTLIGEN). Men jag blev rätt sur på henne. Hon frågade mej VAd och VART jag skulle söka. Jag svarade '' I borlänge, och i värsta fall Älvdalen''.. Jaha. Då frågar hon mej rakt ut '' Hur är det mellan din kille och dej ? Tror du att det håller? du kanske tror det just nu men om vi tänker framåt. I framtiden alltså. Är ni tillsammans då ? ''..
- Ja, det känns då så  nu iaf .  Svarar jag tyst. För jag fattar egentligen inte vad det spelar förr roll.
'' eftersom du svarade att du även skulle söka i Älvdalen så började jag fundera om det var seriöst mellan er. Om det är seriöst tycker jag att du ska köra hårt på Borlänge ''..

snacka om att va.. ja.. privat? Dessutom sa jag tydligen och med ironi i rösten '' I VÄRSTA FALL ÄLVDALEN''.. Men det tog hon som att jag är en mammagris som hellre är hos mamma än i storstan. Bullshit.

Dessutom är det lunch. vilket inte jag har med mej. Plus att jag är sktihungrig. skit åxå
Lika bra å gå å dö va? eller vill ni veta nå mer? Jag slutade lektionen kl 11.20, inte förrän 13.25 går nästa buss.
Så jag ska vara här jag bara..

---------------


jag saknar johan. redan.



 
image22

2008-05-05 | 11:53:01 | jävla fan :( | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback