Hur man använder Kajalpennan på rätt sätt..

Jaa.. Jag är ju rätt omogen för min ålder tycker jag.. Och sen när jag inte kan sova och alla andra sover så kan ja få massa ideer på vad man kan göra med de sovande folket..
Inatt var en sådan natt. Jag kunde inte sova alls. Och ja, man är ju tjej. då har man oftast en kajalpenna hemma hos sej......




Ja här sover Joa så sött så.. Mm.. Något som jag inte gillade inatt.. Förlåt Joa :)





Jag tycker personligen om katter så Joa passar ju faktiskt i morhår. Eller hur ?
Jag tröttnade rätt snabbt igen av att jag inte kunde sova, så jag tänkte att jag ville leka lite mera kroppsmålare..





Snygga spiraler runt ögonen.. Borde jag inte satsa på ansiktsmålare ändå ?
Och datum får man inte glömma..








Nått snyggt! ...
--------

Sen vaknade han ju efter ca 1-2 timmar.. Å så hade han gnuggat sej lite i ansiktet..



Ser ni hur jävla ledsen han ser ut i ögonen.. Kika då inte på nästa bild när jag hjälpt han ta bort det..
Han ser SÅÅ ledsen ut.. :(




See.. Han ser ut som en ledsen hundvalp.. Men han blev inee arg iaf..

Och jag tycker det här var kul.
Sitter ni o suckar nu så håll det för er själva. Det är ni som inte vågar vara barnsliga.


------------------
Jag gjorde det åxå som en påminnelse att VI firar 1 år idag. Yäy :)
Love you baby. Always <3

2008-05-18 | 11:24:05 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Hahahaha :D

2008-05-18 // 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback