Kladdkakan som inte finns!

Jag har hört att den här kladdkakan inte finns. att jag inte hunnit göra den.. Så det ni ser här.. den finns inte på riktigt..

Och tyck att jag överdriver. men när nån tror att jag ljuger blir jag förbannad.
För jag hatar folk som ljuger! Så då försöker jag motbevisa så gott jag kan att personen har FEL!
Visst att de här bilderna kan vara äldre bilder, men jag kan lova till 100% att jag aldrig gjort någon kladdkaka med Non stop i förut.  Fråga Johan '' om du tror jag ljuger''..











Och ÄVEN ett bevis på att jag HAR handlat idag som jag inte borde hunnit med....



Det står Datum: 2008-05-14                                           Tid: 17:47


MEN som sagt. JAG LJUGER JU!

2008-05-14 | 19:06:10 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Kladdkaka är äckligt. Usch

2008-05-14 // 19:15:00
» Joa

Hoppas det finns kvar till mig imorron när jag kommer hem :D vill prova kladdkaka deluxe med non-stop :D ser gottigottgott ut :) love you <3

2008-05-14 // 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback