Scary movies... Yäääy..

Förr i tiden älskade jag skräckfilm. Men den senaste tiden har inte jag sett en endaste skräckis. Känner nu att jag saknar den där härliga känslan av att känna det där scary i kroppen.. Så jag kollade upp ett älskvärt klipp...

Det här tycker jag är en av historiens mest läskiga skräckscen. Jag såg den första gången när jag var liten, ändå förstod jag innebörden av att batterierna låg på golvet. uusch.. Fan vad rädd jag var.. stackars lilla Ida.. Nu är den ju såklart inte lika läskig. Men är man var sisådär 10 år var det det läskigaste man nånsin sett
.
Finns en till scen från en annan skräckis som slår rekord på läskighet . Men hittade inte den.. ännu.. Ni får nöja er med denna..







------


eller förresten..
Jag hittade den andra skräckscenen
.. Den här filmen såg jag åxå som liten..Drömde mycket mardrömmar efteråt..




2008-05-20 | 15:04:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback