Sveriges EM-låt 2008. YÄÄSS!

JA visst är min blogg snygg =) gjort allt själv ;) .Haha.. Nedå. Tacka vet jag fjun, hon kan sånt hon. Jag bara säger hur jag vill ha't så fixar hon det =) TACK Fjun..

Igår var det seg dag. Var in på Jula och köpte nya hörlurar som låter mer i den högra än vänstra grejen? Eller är det jag som börjar bl igammal ? Jaja. Just nu är Johan på nån träning av nått slag. Han fick hem kläder (såna där som lyser upp som byggarbetare har typ) och snygga stora kängor som jag vill ha.. Jag tror att om Johan hade fått en önskan så hade han velat gå tillbaka till Lump-tiden och stanna där för evigt. Han är så kåt på Lumpen att jag nästan spyr ibland. förlåt :)

Nu ska jag se LOST, jag älskar lost.. Och just ja.. Jag ska försöka ladda.. Japp.. Den fanns..
-----------

Den här, Sveriges EM låt 2008. fyfan den är så JÄVLA bra. Hade inte haft något emot om den blev årets sommarplåga!
Lyssna och njuuut (och sjung med)




2008-05-17 | 12:24:43 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback