trött på idioter. Del 1

Läste min mejl nyss.. Jag blev rätt chockad faktiskt av vad det stod. Den här människan jagf ått mejlet av hatar jag så otroligt mycket. Det är en sån där egomänniska som borde sitta på nå hem. Tro mej.Jag vet.
Vissa vet varför andra inte. Jag har aldrig skickat något ''hallå'' till honom nånsin. Så vad är det han vill ? Jag är så trött på idioter...


''varför skriver du ett mail med medelandet hallå i det. jag har redan blockat dig för längesedan ida. men du får ha ett trevligt liv. ps har du hittat en ny kille i den lilla staden eller by eller sammhälle eller vad det nu är. Eller tog jocke tillbaka dig när du bönade för honom elller. ?? puss o kram. ''


-----
Okej om det finns något virus som gör att jag skickar ett mejl till alla..Men vafan ede å bli sur över ? det står ju inte BARA Hallå

2008-05-04 | 12:11:00 | jävla fan :( | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M

Vet inte vem det är du snackar om eller hurdan personen är, men en sak är sant att världen är full av idioter...hallå var är alla trevliga? Som du till exempel? :P

2008-05-04 // 12:27:51
» Rutger

Det är för du har fått något "virus" som skickar reklam till alla på din lista om någon blockchecker.. Jag har också fått det :)

2008-05-04 // 13:15:41
» Rutger

Nä, men om det är den personen jag tror det är som du pratar om så har han ju inte alla indianer i kanoten.

2008-05-04 // 15:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback