trött på idioter. Del 2

Jag svarade till den här killen att jag inte skickat något jäkla mejl med något''hallå i.. (speicellt inte med flit) Dessutom skrev jag att han borde gå å ta hand om sin son istället för att skriva o trakka på mej (Han hade en son när jag träffade honom som han nekade till. Han påstod sej INTE ha det när jag frågade. När jag fick reda på sanningen hade han visst en son på då 10 år som han inte ville veta av och som ha vägrade betala underhåll till).
Jag har inte hört av mej till den där psykopaten på minst 2 år.Varför skulle jag försöka få kontakt med honom igen via ett hallå-mejl ? nedå! Jag fick detta som svar att jag var (ungefär)




Jag svarade att jag inte bett honom att han skulle svara på nånting. Och att ett mejl kan man ignorera hur lätt som helst. Bara radera om det är så. Eftersom det också var ett slags reklammejl jag skickat så är anledingen ÄNNU mindre att kontakta mej..
Skrev även att om jag nu kladdar så enormt som han påstår ,så bevisar ju det att jag törs då iaf vara mej själv. Vad är det för fel med det ?

Och om jag är normal eller inte vet jag inte.
Vad räknas till att vara normal?

2008-05-04 | 19:38:58 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Haha vilken fjant ;D

2008-05-04 // 20:32:39
» Madde

Haha! LÅter som en renodlad psykopat. Dont give a shiet.

Förövrigt så är "klamydiamedicin" gratis i hela Sverige.

2008-05-06 // 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback