smärta.


Jag har såna jävla smärtor under magen..
Alltså vid... där.. livmodern? Jaa.. fick såna kramper att jag låg i fosterställning på soffan och grimaserade.. Krampade i kanske 15 min sen släppte det lite. Just nu gör det ont när jagsätter mej ned eller rör mej fort.. Usch jag är rädd.. Vad kan det vara? Har ingen lust att gå till nån gynekolog eftersom jag varit hos en 'sån' för nån månad sedan o då såg dom ju inget fel.. Blä..





Men läste en sak för nå dag sen.
Det var en tjej som åt mini-piller som preventivmedel. Och efter en vecka försvann mensen. Helt naturligt sa gynekologen. Denna tjejen åkte in på akuten häromdagen pga av mag/rygg-smärtor. Dom trodde attdet först var blindtarmen men kom fram till att det inte var det. Då kollade dom upp någonting i magen som det slutligen var svaret på smärtan. MEN hon hade även fått kolla upp sej hos en gynekolog, ifall det var någontig där inne som orsakade smärtan. Men som sagt det var något i magen som var orsaken, men gynokogen sa att OM de inte hittat orsaken hade dom trott direkt på att det var någon cysta som spruckit. För äter man prevetivmedel som orsakar utebliven mens KAN de bli sprickor pga att det blir torrt på nå sätt.. Jag blev skiträdd å nu tror jag bara för det) att jag ha en sprucken cysta i mej.. Det ska tydligen vara ofarligt men göra skitont tills innan den läkt. huu..
Anledningen till att jag själv blir rädd är att jag har P-stav och har ingen mens. Inte haft mer än 1 år..Scary..

2008-05-26 | 14:03:58 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback