ZzzZzZz

Inatt/imorse har jag drömt om Fjun heeela tiden..Det jag kommer ihåg mest är att vi är på kupolen. Där går vi int på en toalett och tar av oss trosorna :s Sen går vi runt där utan trosor. Sen uppträder en kändis nånstans där som vi kastar saker på.. Mrkligt märkligt med dessa drömmar..haha..





Dessutom gick det bra att sova ensam här inatt.. Jag var lite mörkrädd men jag spelade musik från mobilen hela natten.. haha.. Vaknade vid 2 av att Linda bentzing/markoolis låt ''Värsta shlagern'' spelades.. haha.. Då stängde jag av :P

2008-05-15 | 11:28:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

Hahaha. Ejda vilken dröm :P

Ja men knapparna på telefonen bara lossna :/

2008-05-15 // 12:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback