fråga ger svar..

-----------------

Såg att e modechatt var igång på aftonbladet så jag gick in o skickade en fråga! Första gången nånsin min fråga blir med på en sån chatt :)




XLNT säger:
Varför visas aldrig mode för oss större tjejer i tidningar? Det vi vill ha som visas i tidningar finns oftast inte på vår avdelning! / I
'


Linn Gustafsson säger: Jag vet, det är urtrist. Dessvärre erbjuder de avdelningarna som har lite störra storlekar sällan de "roliga" plaggen. När vi gör jobben i tidningen väljer vi plagg som gör sig bra på bild och som vi tycker är grymt snygga. Jag brukar gå och titta igenom alla avdelningar när jag plockar till olika jobb och tyvärr så är det inte direkt så mycket roliga plagg på avdelningarna med lite större storlekar. Vore jag du skulle jag ta kontakt med de stora kedjorna. Att göra jobb för "lite större" tjejer hade inte varit några problem om butikerna hade erbjudit mer än vad de gör idag.


-----------------------


vad tyckte ni om frågan och svaret?

2008-11-27 | 15:34:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback