gnälldag

Idag är det lördag och jag har söndag i huvudet.
Dagen går segt. Känner det redan.

Sovit skönt vaknade skönt. Men det är något som känns fel ändå! Känner mej slutkörd och är helt seg o trött i kroppen..

Gnälla lite är bra. Dansbandskampen ikväll. Första gången jag känner att jag inte orkar se de för jag är så äckligt trött.

Fyfan vad det är skönt att gnälla ibland. som nu!
 


inga kommentarer får ja väl på de här inlägget.


roa mej lite. johan håller på med bilen.

2008-11-08 | 14:37:52 | vad,när,hur var? VA? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Du får ju av mig.





Idag åker Larz Kristerz

2008-11-08 // 14:49:04
» Poppe

Förlåt då Ida

2008-11-08 // 15:29:18
» Nettan

Har också en sån dag idag,jobbigt.

Aldrig att vi låter L-K åka ut jag ska rösta som en tok man måste ju stötta sitt band,dom är bäst vi ska vara stolta över dom och inte säga att dom åker ut.

2008-11-08 // 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback