jobbiga natt jobbiga dag

Fyfan. NU gick jag upp. Klockan är 14.10 och NU gick jag upp. Jag har inte kunnat sova inatt för min tinnitus blev överjobbig. Det var tyst i rummet och jag hörde bara tjut.. Aldrig hänt förut. Låg och snurrade mej hundra varv innan jag runt 4-tiden kunde somna. Och när jag väl vaknade igen vid 11 så hörde jag ingenting. Vänster öra var(är fortfarande) helt ''igentäpt''.. Jag hör ingenting. Och jag är SJUKT trött. Kunde inte ens hålla ögonen uppe utan fick lov blunda, därav jag somnade direkt. Och direkt jag somnade så drömde jag något. En dröm jag minns är att Lyset säger att man inte ska salta katter med vanligt salt utan med HAVSsalt.. Vaknade vid tolv igen. Skittrött. kunde inte ha ögonen öppna då heller. Joa försökte prata och hålla mej vaken. Pipi gick runt på mina ben och gjorde illa mej, ÄNDÅ somnade jag igen. Fast jag försökte att inte göra det. Sen vaknade jag IGEN vid 1, då tänkte jag att jag måste ju fan gå upp nu, men jag var fortfarande SJUKT trött.. Nu var de Mira som gick runt å klöste mej på fötterna istället. Johan pratade. Och jag somnade. Vaknade runt halv 2 och nu satte jag mej upp för att inte somna om. och såklart somnade jag sittandes i ungefär 5-10 min. Helt sjukt. Nu sitter jag här. Jag tvingade mej att gå upp. Men jag är fortfarande trött..  Aldrig varit så konstigt trött för..

och Patrik, ja han tror jag har en propp i hjärnan!


Scary :s

2008-11-22 | 14:13:42 | jävla fan :( | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fiiii

Du ör itne ensam om att ha sovit länge idag :O Jag gick upp 13.30..:P Jag var jättetrött... Usch.. Tror vi har vänt på dygnet :P

2008-11-22 // 14:24:37
» Mattias

Men stackars lilla gumman då, skyll dig själv när du sover så länge...

2008-11-22 // 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback