omogenhet!

JAG HATAR SCOTTS DOM ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIGA MED SINA LYSANDE SKJORTOR OCH FEJKADE LEENDEN. DOM ÄR DÅLIGA OCH KASSA OCH JAG HATAR DOM JÄÄÄVLARNA SOM RÖSTADE PÅ DOM! ISTÄLLET BORDE FACE84 GÅTT VIDARE MEN NÄR DET ÄR JÄVLAR SOM RÖSTAR SÅ BLIR DET JU SOM DET BLEV!

-------------------------

Omoget skrivet? så inihelvete. Istället Gratulerar jag Scotts till ännu en seger även fast jag inte är överförtjust i dom.
Jag förstår dom som gillar dom, dom e charmiga på sitt vis. Men likaså är Larz Kristerz, charmiga på sitt sätt.
Kan det inte få vara så då ? Jag håller på Larz Kristerz för jag gillar deras musik och stil, inte pga att jag är älvdaling.. Kan vi inte få göra det då utan att bli kallade saker? Ne vissa tar tävlingen som om de stod mellan liv och död! Dom borde inte se det..

Jag kan inte förstå för en sekund hur nån kan sitta med hög volym och NJUTA till att lyssna på dödsmetall.. Men skriver jag långa inlägg om hur vilka JÄVLAR folk är för att dom gillar det ? NEJ! folk får väl tycka hur fan dom vill! (iaf när det gäller saker som MUSIK)
Nog för att jag är en jävla fjant och omogen men inte ens SÅÅ omogen är jag :P

2008-11-22 | 22:32:03 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Så jävla bra skrivet gumman :)

2008-11-22 // 22:36:37
» Frida

Jag tyckte inte att face84 ens lät som dansband. de va nå fjortis-pop liknande, men de va inte dansband iaf!

2008-11-22 // 23:31:01
» Frida

Aah, de är skitmysigt att äta ute! <3 De va bara vi på hela resturangen när vi åt i dag, sen kom de lite folk när vi skulle gå..

2008-11-22 // 23:32:07
» Ragge

Nettan tog mina ord som jag just tänte skriva.

2008-11-23 // 00:33:24
» Frusenisbit

Bra skrivet :D Du borde bli sån där som skriver i tidningar om vad du tycker om saker och ting :D hehe.

2008-11-23 // 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback