LARZ KRISTERZ <3

Åå vad jag är glad att Larz Kristerz gick vidare!
 Vad tråkig dansbandskampen skulle vara utan detta underbara band. Man skulle inte skilja banden åt eftersom allt låter och ser likadant ut. Vad är skillnaden mellan Mickeys och Nova? INGEN ANING. Det är en tjej som sjunger i båda banden. Sen utseendemässigt hade jag nog blandat ihop dom, även sångmässigt. Glennertz,niceguys vilka var det nu igen ? Ser likadana ut, sjunger likadant.

Larz Kristerz har ett eget 70tals-sound med sina underbara instrument, och har sina utstickande kläder som är skitsnygga (mot allt annat svart,grått,svart,grått). Peter har en underbar nallebjörnröst som man inte kan tröttna på. Stefans röst är underbar.
Dom har utstrålningen,rösterna,charmen,humorn.. Vad mer kan man begära?
 

VAD FAN ÄR DET FOLK KLAGAR PÅ ?

--------------------------

Hur kan man sitta o hata och klaga på precis ALLT? Skiner solen så är det dåligt, snöar det är de dåligt, är maten för varm e de dåligt, e den ljummen e de dåligt, e den kall e de dåligt..
Hur orkar man sitta o komma på saker att klaga på ? Är de det livet går ut på? att klaga ?





---

2008-11-15 | 23:33:00 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Ja klaga på allt och ingenting är folk verkligen bra på,dom mår dåligt för precis allt,visst jag ska inte säga att jag aldrig klagar men nån måtta får det ändå vara,hur orkar man sitta och klaga dagarna i ändå livet ut.

Jag är också superlycklig för att L-K gick vidare ikväll visst dom var inte så jättebra ikväll men vi vet ju att dom annars är suveräna,förstår inte varför folk måste trycka ner dom hela tiden,låt dom få vara unika och inte som ALLA andra.

2008-11-15 // 23:53:44
» Frusenisbit

L-K ÄGER SOM FAN!! Och just som du säger att om inte de hade varit med så hade det bara varit tråkigt! De är bra att de kör egen stil och Hagströms instrument :D De är så jävla bra!! De kommer gå långt!

2008-11-16 // 02:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback