söndag söndag

Söndag idag. trist!

Jag tänker inte säga vilken tid jag vaknade idag
. Eller okej, jag var vaken nån timme före innan jag gick upp. Och när vi gick upp var det mörkt ute. Hemskt men sant. Är det söndag så är det. Massa muusit var det iaf :) huvudsaken.

Idag ska jag bada badkar och sedan ska vi göra wraps och äta det (givetvis).. Wraps är JÄTTÄGOTT.. Ni som inte vet vad det är så är det EXAKT som tacos, fast man har en egengjord vit sås och kyckling istället..

Nästan vecka (den som kommer) blir skitknasig..Usch.Jag vet inte hur jag ska göra med NÅNTING.. troligtvis blir det att åka till Sthlm över dan på onsdagen. Sen KANSKE Dalen torsdag till söndag. Men jag vet inte ännu hur det blir.  Fisen vill ju hit och hälsa på också. Men det kan väl bli en annan gång annars ? Plus att jag måste tjata mej till bilskjuts hem/till Mora sen.  Jag är en fattig arbetslös person som inte har råd med att lägga ut 100kr på bussen. Tragisk är jag. Dessutom hatar ju mamma att åka bil till Mora på grund av alla rondeller. Men vi får se hur det blir. Om jag är riktigt söt kanske jag kan fråga Min käre bror istället.

Nu ska jag tjata på joa att han ska gå in på ICA och handla wrapsbröd och krydda. Så ska jag dra lite snett uppåt med smilbanden och himla med ögonen så kanske han vill köpa aftobladet till mej åxå ..




Vad gör ni idag ?

2008-11-23 | 17:11:58 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

SOm jag skre i sms. Jag har lega hela dagen idag med migrän

2008-11-23 // 17:38:58
» Frida

Åh, va fasen har jag gjort i dag, jag har typ bara ätit mat och kollat på tv :p

2008-11-23 // 22:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback