Bullar och lök..

 Nu har jag bakat inför bullförådet i vinter.. Så nu är det bara att komma när som helst så får ni bulle och saft (jag kan inte göra kaffe än). För tillfället finns det bara röd saft som gäller..Såå.. kom nu. kom kom kom..





Mycke mycke mjöl... Jag gjorde ju dubbla satser inför vintern..




Nu väntar dom bara på att få sola i ugnen lite.. yihoo..




FÄÄÄRDIIIGA!...

----------------------------------


Sen gjorde jag mat. köttfärsås.. Såhär mycke lök har jag i om jag får bestämma..




Observera att det är en STOR skärbräda..


2008-10-20 | 22:40:09 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebecca

fina katter du har på headern :)

2008-10-20 // 23:31:39
» Poppe

Så jävla mycket lök?? USCH

2008-10-21 // 11:52:21
» Frusenisbit

Vill ha bulle å saft XD :D Jag kommer snart :D ;) kram

2008-10-21 // 13:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback