på tal om fötter (och lite Håkan)..



'' Dina fötter luktar fotsvett '' - Jag har världens mest romantiska pojkvän..

Tänk om han istället sagt '' Du är en av de vackraste tjejer jag vet, TROTS dina äckliga fötter ''.. Det vore en annan sak det.. Och bara för att han har fotfobi så är det ju inte mitt fel att jag har fötter. Då får han helt enkelt gifta sej med någon som har tagit bort sina eller blev födda utan. Jag tycker också att fötter är äckliga, men jag påpekar inte direkt jag ser en fot att ''ÅÅ VAD ÄCKLIGT, DET LUKTAR FOT''.. 


Hur lär man en människa att bli mer romantisk ? Och då menar jag inte frukost på sängen eller röda rosor (vi börjar mer steg ett) . Det som betyder mest för mej är att känna mej uppskattad. Att jag mer än duger för den jag är även om mina revben är gömda bakom mina mjuka mage, och även om jag ibland bryter ihop för att jag tror det är fel på mej. Jag vill höra att jag är vackrast på jorden,och att alla fjortisar kan gå å dö!



Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Så säg som det är
för den här gången krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig in i mig

Och du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig

för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet









2008-10-15 | 19:09:19 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Du är en väldigt speciell person Ida. Det vet du att du är. En mycket speciell och underbar person

2008-10-15 // 19:46:42
» Sven

Du är vacker!

2008-10-15 // 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback