Nyss haft ...

massa tantbesök. JÄTTEMYSIGT. Dom berömde lägenheten om hur fin och mysig den var och hur FINT det lyste in från vägen, vilket jag inte tar som en komplimang (de sistänmnda) Som sagt jag älskar ju tanter. Speciellt när en av dom är mina moster, å den andra en som älskar mej och en annan var mamma. Och så Gunnar. Allas våran käre Gunnar. Han frågade hur jag i Hel*ete kunde trivas här.HAHA.. Jaja.. på älvdalska då, förstås. Dom älskade mina bullar som jag bakat också. YES. Fan vad bra jag kände mej bara för det.. Ska baka massa dubbla satser nästa gång.Sen kan jag ju ta på beställning.. Hörde att någons senaste bullbaket ''gick åt skogen'', så som sagt. Bara att beställa.
--
Idag har vi ätit wok. Jag älskar wok av hela mitt hjärta. Lika mycket som jag älskar torkakött (älg)  Men det MÅSTE vara nudlar till woken annars tänker jag bara på degusbajs när jag ser riset. Urk.

fan jag måste säga det igen.. FAN VAD JAG ÄLSKAR TANTER.. ååååh.. Jag vill jobba med tanter resten av mitt liv. Ge mej ett jobb. Nu nu nu. Med massa tanter som huvudindigriens.



nu ska jag se ''88 minutes'' och äta luftgödda ostkrokar! TJAO!

----------------------------------


Nu e ja lite sur.. När jag sökte på ''ostkrokar'' kom de fram nå pyttesmå egnafotograferade bilder på ostkrokar eller på nå barn. Måste man skriva ostBÅGAR (somdet INTE heter) för att få fram en bild på en ostkrok ? SKitkasst!
LÄNGE LEVE OSTKROKEN!!




Kärlek <3










2008-10-18 | 23:13:45 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja men ta ett jobb på ett äldreboende då!!!

2008-10-19 // 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback