Hejhej!

Precis hemkommen från AF.. Varit där längre än vad jag behövde.. Jag fick för mej helt säkert att mötet var klockan 9. men så var inte fallet. Jag stressade ihjäl meji morse för att hinna dit till klockan 9. Men där var inte en käft. Sur som jag blev stod jag o studsade mellan att vara sur o åka hem, eller att gå till biblioteket. Det blev det sistnämnda.
Skaffade mej ett lånekort, så nu får jag låna huuur mycke jag vill. Ska dit nästa vecka igen å kika. Tänkte terra folket som är så tysta,med mina blöta gnisslande skor.   Mohaha

På AF var det som på i klassen högstadiet,mest killar. Sammanlgat var vi 12 st. 9 killar 3 tjejer. Yäy vad kul jag som avskyr pojkar. Baciller ni vet! . Men allt gick bra. Vi skulle prata två å två och berätta vad vi var bra på. Jag pratade med en....vööhm.. Vafan hette människan.. Jag har glömt. Det fanns två simon o en Elias. Resten har jag tydligen glömt. Men den här killen var bra på att spela gitarr, och jag skröt med att jag var världsbäst på MarioKart.. Så lite kul hade vi på AF iaf. roliga handläggare hitills iaf (bara träffat en gång)..

Liiiiiiiite sur blev ja på Poop som aldrig ringde. Rövpoppe. du sussade så sött förstår ja. Jag avis.


Nu ska jag göra ren kattlådan sen klä av mej!



Såg en ledsen cykel i tunneln..




2008-10-09 | 12:26:10 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Hel och fin Cykel det där. Och ja jag sössa gött jag, Men jag hade migrän imorse

2008-10-09 // 13:52:27
» Donkey Kong

Världsbäst på Mario Kart? Hahaha.. Var det inte du som satt och tjurade i ett hörn när jag slog dig gång, på gång, på gång i Mario Kart?? Jojo! :D

2008-10-09 // 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback