Lista..

Snodde en lista av LillaMarie

10 favoriter:
Färg: Måste nog vara röd (för Lysets skull)
Mat: Kött är alltid gott
Band: Håkan Hellström i mitt Hjärta. (Enda riktiga idol jag nånsin haft)
Film: Jag dissar ofta romantik,scifi och action. men ÄLSKAR Drama, thriller och oftast skräck =)
Bok: .Karin Alvtegen är bra. Och älskar Biografier. Och även Gömda/asyl- böckerna.
Sport: Leksand stars, HOCKEY! (jaja, fortfarande bajen i fotboll, men så jävla insatt e jag inte :P )
Årstid: varma höstdagar.
Veckodag: Fredagar gillar jag. Lördagar går väl an det med.. Lördagsgodis... mums..
Glassmak: En bägare med Choklad och Melon (viktigt att chokladen är underst)
Tid på dygnet: kvällen är nog bäst!


9 för tillfället:

Humör: trött men vill se Tre Kronor. fyfan vad besatt jag är av en barnslig,svensk såpa med kassa skådisar. Tristess?
Smak: på? bara för de ska jag ta en (manda)RIN.. DET är god smak i min mun och magen blir glaad <3
Kläder:  Sitter i handduk ;)
Bakgrund: En vit vägg. men rummet är vardagsrummet. Vilket ser väl.. okej ut.. Inga riner framme..än..
Nagellack: HAHAHHAHAHAHA
Tid: 23.33 (borde sova för länge sen)
Omgivning: va? men..Jag omges av RIIIINER
Irritationsobjekt: att rinerna är i kylskåpet och att Joa snarkar så att jag hör det ända in hit.
Tankar: Att jag inte orkar resa mej och hämta rinerna..


8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Min allra allra första vän var Daniel Strand :D
Screen name: HUR ska jag minnas det?
Husdjur:  MOI, min lill deguus <3
Piercing: nejtack
Förälskelse:
Jag var nog kär i alla som tittade på mej. likadant än idag ;D
Musik: Håkan Hellström kanske ? Nej. Shebang var det.. Åå vad jag avgudade brudarna..
Bil: vilket kul skämt. ha ha ha på dej med.
Kyss: Av en Fredrik. En Äcklig Fredrik.


7 senaste:
Cigarett: Fjortisrökt när jag var 14-15år i webcam :D Aldrig annars..Det jobbiga med rökare är att dom inte VET att dom stinker HELA tiden.. förlåt, men det är sant.
Mat: kyckling,strips med beasås
Dryck:
Pepsi *skäms*
Biltur: Till maxi.
Kyss: Haha..jadu. Ärligt så minns jag inte. Idag ? Kan inte lova nått..
Spelad låt: Vill ni verkligen veta det? okejdå. Håkan Hellström - Det är så jag säger det.
TV-program: Det här kommer bli långt :D IDAG sedda tvprogram: Tre Kronor, Rederiet.Bonde söker fitt...Fru och Efterlyst

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:.Bästa vän o bästa vän. Peter VAR en bra vän som totaldissat vår vänskap.
Brutit mot lagen: Säkert utan att veta om det. Finns det lag på hur många riner man får äta per dag ?
Blivit arresterad: Nejdå. Jag betalar för mina riner.
Badat naken: Finns det dom som badar i badkaret med kläder på ?
Varit med på TV: nej gushelov..
Kysst någon du inte känner: JAdå. Det är det som kallas spänning.

 

5 nej tack:
Kläder: skrikiga grejer. Fula saker. Och jag har svårt för dessa trosjeans ''folk'' gick omkring med i somras.
Mat: bönor,mos,ris,nötter(endast i choklad är det acceptabelt) och pölsa och andra oätbara djurdelar..
Musik: dödsmetall och ibland Johans äckliga R/B-blandat skit som får det att surra i huvvut..
Dryck: Jag vill lära mej dricka kaffe. Jag har väldigt svårt för te också. Varmt vatten med krydda i ? iiiuuh..

 
4. saker:
Du gjorde igår kväll: Igår? ööhm. kort minne. Men jag såg Tre Kronor. Grät en tår för att Bimbo födde ett barn. Hon såg så lycklig ut.. uuh..sen kom på att allt var på låtsas och gick och la mej..
Du kan höra just nu: Johans ''öööööööööööööööööööö'' snarkningar fårn sovrummet..
Du inte kan leva utan: Logiskt sett kan man ju leva utan allt. Förutom vatten,mat,solen och månen. Ja, det är mitt slutgildiga svar.
Du gör när du har tråkigt: Det borde ni har lärt er vid det här laget... SER TRE KRONOR ELLER REDERIET

 
3. personer:
Du skulle göra allt för: Molly är den enda, tror jag. För nu pratar vi ju göra ALLT för. Jag skulle ju inte äta mask om Ronja bad mej. men om Molly sjöng lite för mej först så kaanske kanske ;)
Du tycker om: Ja det behöver jag inte skriva här. Ni vet vilka ni är.
Du inte gillar: Jag gillar inte människor som inte har nån slags humor och som tror dom är bättre än andra. äckligt..


2 val:
Kaffe eller te: spy på båda!
Vår eller höst: Kallt snabbt på hösten. men vackert ute. Äckligt mycket slask på våren, men härligt känna vårsolen och se att gräset visst fanns kvar under snön. Svar oavgjort.


1 önskan: en inkomst så jag kan gå till frisören,köpa nya glasögon, köpa simkort och köpa mej lite vänner! och så vill jag påDjingis Khan i sthlm. Och så vill jag till Italien på Colloseum.. Och så hade jag viljat.... Just ja, EN önskning var det..



Jag ''utamanar'' ALLA att göra den här..så får ni plågas som faan..


FYFAN vad drygt det här var.. jag började klockan 23.00. nu är den 00.28 och jag borde sovit för MINST en timme sen...SKIT!


Och på punkt 5,där ska det vara 5 frågor. Jag ser bara 4 sådet måste vaa en vääldigt privat fråga som är borttagen (jag inte tagit bort).. mohahaha..

2008-10-16 | 00:31:20 | | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ronja

Som om jag skulle be dig äta MASK.

Nåt roligar finns det väl, MASK finns det många som käkat.

Jag ska nog hitta på nåt ska du se, en bärfis som spelar i ett band kanske,(det är Timon och Pumbaa på väg att göra tills de upptäcker hur bra han är)

eller så kanske du inte ska behöva käka en insekt.

Du ska på en MAN DA RIN när du kommer!



Bara för att du är du, och det är allra bäst!

Kärlek kärlek kärlek



Love!

2008-10-16 // 09:33:45
» Poppe

Oj tog det sådan lång tid att skriva det där

2008-10-16 // 10:48:02
» Frusenisbit

Nu förstår jag varför det var så segt igår :P haha.. det var ju en LÅÅÅÅNG lista :P



Kram

2008-10-16 // 11:28:10
» lys

tack för den röda omtanken

2008-10-16 // 16:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback