Ida duktig !

Fyfan vad jag har varit duktig idag.. frostat av frysen o diskat en stor jävla disk.. Ååh så skönt att det är färdigt, äntligen.,.. Ni kan få före och efter bilder på frysen.. Värst var det för isfacket, där man alltså ska stoppa in såna där det blir is i .. förstår ni ? just nu har jag ingn aning om vad det heter :P Men ja, bilden är på isfacket på iaf   :P



Ser ni ? Massa snö.. Man fick typ inte in nånting där..





TADAAAAA... Ida duktig.. Se vad jag kan trolla *stolt*












Nu vet ni vem ni ska anlita som frostare nästa gång ..yäy..j








2008-09-22 | 16:53:14 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Vad duktig du är!!:D Du förtjänar ett pris!;) Kram

2008-09-22 // 16:55:42
» Poppe

NJa du. Jag kan fixa det själv jag=)

2008-09-22 // 17:34:28
» AnnMarie Larsson

hehe jaha kanske de... men JAG känner mig tryggare av att gå me en hund i skogen

2008-09-22 // 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback