Kattpiss

Ja jag är irriterad idag. Löjligt irriterad..

Vaknade av kattpiss i sängen. På MITT täcke såklart. Mitt underbara duntäcke. Täcket är i tvätten fast det inte borde.. Ja jag vet man ska egentligen inte tvätta duntäcke i tvättmaskin utan bollar.. Men skitsamma..
Dubbelmadrassen i sängen får ligga där.. Gnuggat helaste fittdagen men stinker ändå.

Inte nog med det... När man kommer in i tvrummet efter allt gnuggande ligger ett vattenglas på golvet, en blomma halft på golvet och 100000 liter jord på golvet. Deras nya intresse - använda tassarna att putta ut jord på golvet med..
Så less idag.. Dammsugit o torkat.. HUNGRIG!


stackars mitt duntäcke som e i tvättmaskin <3

2008-09-05 | 15:15:20 | jävla fan :( | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Förlåt att jag har ringt dig så mkt idag :( Nu förstår jag varför du är irriterad.. inte meningen..:( Förlåt..

2008-09-05 // 15:34:42
» Poppe

Däng upp kattjävlarna=)

2008-09-05 // 16:01:01
» Charlotte

Vissa morgnar är inte till för att vakna i. Hoppas resten av dagen varit bättre.

Hjärtligt välkommen in hos mig på charlotte.nu och tävla om hjärtan. Trevlig helg!

2008-09-05 // 16:38:35
» Nina

Åå det är så irriterande när katterna gör nåt sånt, dom har förstört massa blommot åt mig. :S

2008-09-06 // 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback