Back in da ghetto

Förlåt för skitseg uppdatering :P Men jag vill inte sitta och vara osocial bakom en dator när jag är uppi dalen.. Men det blev tyvärr att jag blev lite oscoial ibland ändå. Mått illa hela helgen, och även haft huvudvärk. Jag hatar att klaga på mitt mående för folk,så alla i min familj inklusiv Ronja tror säääkert att jag bara hade lust att vara tråkig en skvätt. Men så var det INTE..

Det är 3 personer som ville ha besök i helgen. Och jag kunde inte hälsa på alla. Fullt schema helaste helgen.
Den enda jag hann hälsa på var Moster en snabbis på söndagen. Ni andra får ha förståelse eller hata mej resten av era liv ;)

Bilder kommmer senare.. Så håll utkik. Idag väntas fjällkobesök vid 2.. Inte har jag ågot att bjuda på heller. Eller äter fjällkor möglig sallad?

Nu ska de plockas igen lite. Yäy!






2008-09-29 | 11:13:12 | vad,när,hur var? VA? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Ronja

=)



Jag tyckte inte ni var osociala...

Jag tycker helgen var helt suverän, och längtar redan till nästa!

Ska klura på nåt mer kul tills dess...

Ni får klura ni också.

Ska lägga in resultatbilderna i datorn imorrn så du kan få dem.. =)



Puss puss

2008-09-29 // 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback