WALL-E

Såg den här filmen igår.. Den är helt underbar. Skit rolig och jättesöt!
rekomenderar den starkt!








----


Vad skulle hända om människan var tvungen att lämna jorden och någon glömde att stänga av den sista roboten? Efter att i hundratals ensamma år ha gjort det han konstruerades för, upptäcker WALL-E (en förkortning för Waste Allocation Load Lifter Earth-Class) en ny mening med livet när han möter den väloljade spaningsroboten EVE. EVE upptäcker att WALL-E oavsiktligt har snubblat över lösningen på planetens framtid och skyndar tillbaka ut i rymden för att informera människorna om sin upptäckt. Medan WALL-E följer efter EVE över hela galaxen sätter han igång ett äventyr i rasande takt...


Den får i betyg en stark 4/5 av mej <3


2008-09-14 | 15:30:01 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frida

Ahaa, okej. :) då har jag ju snart kommit ikapp dej. Men jag ska ju till dalen den 20e så jag kommer inte kunna se nå när jag är där.. När ska du till dalen igen då?

2008-09-14 // 19:43:37
» Frida

Jag åker nog lördag 20e, sen åker jag väl hem när jag inte orkar vara där mer.. :) Ska vi leka nån dag då?

2008-09-14 // 22:18:35
» Poppe

Vill se

2008-09-14 // 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback