skitfan

Jag har fan testat allt mot den här jäääävla förkylningen.

Jag har tuggat gul lök
Jag har tuggat vitlök
Jag dicker varmt
Jag dricker kallt
Jag äter glass
Jag dricker sjuuukt mycket vatten
Jag andas in frisk luft
Jag äter alvedon
Jag äter ipren
Jag äter mat
Jag äter soppa
Jag suger på halstabletter
Jag ligger högt när jag sover.

Och nej, jag vägrar äta honung . Jag vägrar dricka/äta nå som bina haft i röven


Jag ska nu ge den här förkylningen sin sista chans å ge upp. Eller så dränker jag den i Jägermaister..

* 1 min senare *

Jag är fortfarande förkyld fast jag gav ett bra ultimatum till förkylningen. Därmed sitter jag just nu o häller i mej jägermasiter.. så om jag låter FULL så vet ni varför.. Nu ska de äckliga bakterierna UTROTAS!

(funkardet inte tarja livet av mej)




bye

2009-04-20 | 12:48:21 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Hoppas du blir frisk snart!

2009-04-20 // 19:01:56
» Wysteriia

jag installerade mo det men tyvärr så hänger sig fanskapet fortfarande :( gaaah! måttligt irriterande :P vette fan vad det är för fel. kan ju vara något annat vajsing med det trådlösa som datorn inte tycker om kanske!

2009-04-21 // 16:14:53
» Marie

C-vitamin i alla former är bra. Lime, apelsin, citron eller vad du nu föredrar :)

2009-04-22 // 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback