hissar och film..

Yeah, jag e lite efter...


 




----


Jag måste bli bättre på att korta ner mina hissningar/dissningar lite. För varje grej jag hiss/diss så ska jag ju förklara varförjag tycker så i sisådär 20 rader. Är DET hiss eller diss att jag skriver långt? dissa eller hissa mej..


---


Nu ska jag se en film som jag letat o letat o letat efter. Och ja, efter nedladdning såklart. Varför jag säger såklart i detta läge är för att den finns inte att köpa nånstans,och tro mej jag HAR letat.
Tillslut hittade jag den på en knasig sida som heter ''1337x'', det är ungefär som piratebay om jag förstått rätt. Men jag har aaaldrig hört talas om sidan innan..
Den heter iaf ''Sometimes they come back'' och är en gammal hederlig STEPHEN KING-skräckis från 1992.. Jag som iaf förut gillade King's filmer lite extra mycket har ALDRIG hört talas om den här filmen förr. så det ska bli spännande..


 

 

::: UPPDATE :::

 

Haha.. Jag har nu sett filmen. Egentligen ska jag inte ge den så mycke kritik jag hade velat,då det är 1992 och Stephen King vi snackar om. Den var väldigt B och väldigt.. tråkig.. storyn va ointressant och skådisarna va väl inga höjare.. Det största (och tyärr nästan enda) plusset i filmen va ju de GÖSNYGGA RAGGARNA i filmen! :D <3

Den får i allefall en  SVAG 3/5

 

 

 

 

puss.







puss.

2009-12-15 | 00:24:18 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Nettan

Å jag blir nästan tårögd när jag läser vad du skrivit :)

Jag känner precis samma sak för dej

Love you bästa Ida :)

2009-12-15 // 11:48:35
» F

På det där med dissar om katter så lever faktiskt alla djuren.

2009-12-15 // 15:43:31
» gunilla

Det där med smörkniven...SÅ sant!



Ha det

2009-12-16 // 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback