Iiuh..

Jag är sjuk. Eller iaf va.
Vi satt i soffan och kollade på nyaste Wallander när jag får skitont i magen och kan knappt röra mej av smärtan. Jag förstår inte vad det är som händer men jag tror att jag bara behöver gå på toa och göra ett behov. Jag traskar,smärtande, till toan. Känner att jag är inte nödig alls och står där och börjar frossa samtidigt med smärtan kvar i magen. Efter ett tag så börjar jag må illa och jag hinner knappt tänka tanken innan hela min tröja är indränkt i spya. Japp,mysigt jag vet.

såå, jag ska nog gå och lägga mej nu och tycka synd om mej själv :(


puss, någon?

2009-12-20 | 02:12:22 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

Usch.. :( Hoppas du mår bättre idag!

2009-12-20 // 10:20:04
» Wysteriia

Men du en del av kassapersonalen förstår inte ens :P Vi brukar säga "personalen är värst" ;) Men att jag sitter o säger / gör samma sak X antal timmar gör så att jag blir rättså trött i huvudet mot slutet ;) Och jag märker verkligen hur otränad rygg jag har för ibland vill jag bara lägga mig ner o gråta då det känns som jag ska gå av..HAHA ;D

2009-12-21 // 23:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback