svarpåtal på förra inlägget..

kommentar: Nu är väl ändå inte en förkylning och svininfluensa samma sak? Så hur du får ihop den tanken förstår jag faktiskt inte :)

--

Jag menade såklart inte att dom, eller just den person som jag syftade allra mest på fick svininfluensan.. Utan jag menar bara att oftast tror endel att dom kommer vara friska som en nötkärna (är nötkärnor friska?) hela vintern bara pga svinvaccinet. Denna personen har tagit 3 olika vaccin och var övertygad om att hon skulle få vara helfrisk. Nu/nyss låg hon i jobbig förkylning och feber. Jag tycker bara det är lite ironiskt att hon blev sjuk trots all vaccin hon tog. Så jag är alltså inte bakom flötet och menade att alla fått svinis som vaccinerat sej :P




2009-12-17 | 13:35:35 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback