jättekul!

öppna msn, fuska inte!


Tycker du nummer tolv är snygg ?
Mali, Ja hon är jättefin :D speciellt nu när hon är gravid..

Skulle du kunna krama nummer sju?

Johan, Jaa, jag skulle GÄRNA krama min egen kärlek. annars är det väl något fel ?

Hatar du nummer tre?
Mait, nej jag hatar inte Mait.Varför har man nån man hatar på msn för övrigt?

Känner du nummer tretton?

Mystic vs Peter, känner och känner. Vi har haft varandra på msn i säkert över 5 år.. men jag känner honom inte :P


Skulle du kunna pussa nummer 10?

Lyset, det skulle jag aaaldrig våga. Dessutom är hon kär i fler än mej nu för tiden..

Har du träffat nummer 23?

Camillah. Japp. Vi har lanat och spela McDonalds-spel på nintendo 8bitars :P


Hur är nummer 31?

Linda, hon är,vad jag fått som intryck väldigt omtänksam. Har jag rätt?


Har du varit kär i nummer 18?

Peter, Hahaha.. Neej. det har jag faktiskt inte


Vem är konstigast av alla online-kontakter?
 

Tveklöst Poop. Han påstår han inte är vid datorn fast han är där :) Schitzo?

Vem är snyggast av alla dina online-kontakter?

Ronja
, men för mej är hon me vacker än snygg.





Ja, jag har tråkigt!

2009-02-05 | 22:03:11 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback