Min dag!

Såå.. Vad har jag gjort idag? Vi tar det med bilder...


DAIZYYYY!









solsken och snö kombinerat med kyla är underbart. Då får man känna att man lever!





Möte också. Gick snabbt och blev avklarat på 2 min.. Dedu FRIDIH :D Efteråt blev jag bjuden på dildoparty ;)
 (inte av handläggaren dock)

------

Shoppade lite också. Jag älskar att shoppa, speciellt när man inte har pengar för då hittar man alltid de bästa sakerna




Jumbodumbo-pack  shampoo..




Världens godaste marabou chokladhjärtan <3





Världens superfinaste BH för 99:-.. Ett plus är att man kan ha banden bakom nacken. Tycker sånt är superhett!





satte upp tavlor på väggen också! Haha.. dom är verkligen sådär fulsnygga.. stora fyrkantiga katter liksom?? hhaha.. jaja.. Inte jag som köpt dom- Det var JOA.





Jaja :P




Soooo... !?




2009-02-12 | 18:05:12 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Fina bilder :D

2009-02-12 // 20:37:42
» Nina

Vilka fina grejer, härliga mönster & färger på bhn :)

2009-02-13 // 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback