vilket dilemma!

Jag vill färga håret, och det ska jag åxå.. Men jag tror fanimej att jag ska lägga i slingor eller nått sånt för en gångs skull!

Å så vill jag ha linser..Jag har kollat runt på olika ställen och ringt o frågat om linser och hur det kostar och så vidare,det verkar vara svindyr! Så jag tänkte istället att jag ska gå o klippa mej, vad sägs om det ? Ska jag ha snelugg eller lugg ? fan






   
 

    

Rund o go vareva?



SNE ELLER RAK ?



--------------------------------------------- UPD


Jag tror fan jag ska ha snelugg.. Givetvis tycker man ju att det är bättre me de man alltid haft. Förändringar kan vara jobbiga.. hmm:/
   

2009-02-24 | 15:30:19 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Du är fin på alla bilder :) men du är supersöt med snelugg :D

2009-02-24 // 15:33:10
» Nettan

Snelugg såklart :)

2009-02-25 // 08:29:28
» Malin

Klipp lugg Ejda!

2009-02-25 // 12:11:43
» Mustasch-Gurra!

ööööp gör inte! Du ser så jävla peppad för att ta mig hårt! grrrr!

2009-02-26 // 13:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback