Vadå besatt? inte av ''gud-guden'' iaf..

Terra säger:
Larz Kristerz är bara en konspiration av staten med subliminala budskap, det är därför så många gillar dem :)

Ida viola säger:
vavava

Terra säger:
Det är bara en tidsfråga innan alla älvdalingar går bärsärk mot norge...

Ida viola säger:
nedå

Ida viola säger:
du vet väl att jag hatar folk som inte gillar larz kristerz?

Ida viola säger:
larz kristerz är typ som en religion. dom är våran Gud. De som nekar våran gud hamnar i HELVETET!

Terra säger:
mmm... ser du inte va dom gjort med dig? :P

Ida viola säger:
LYSSNA PÅ VÅRAN GUD!

Ida viola säger:
VI MÅSTE RINGA CARINA

Ida viola säger:
då gör vi det åxå

Terra säger:
*suckar av sorg* Hon är borta =/

Ida viola säger:
Ingeting kan få mej härifrån. om jag va klok skulle jag gå men vem har lust att va rationell när man hör rocknroll på saxofon ?

Ida viola säger:
å vi följer så lätt minsta motståndetslag. Mot en himmel som har nummer 7, inget kan stoppa oss nu

Ida viola säger:
INGET KAN STOPPA OSS NU

Ida viola säger:
HALLELUJAH!

Ida viola säger:
Du är min man, och jag vet du gör så gott du kan. Även fast du tror du inte räcker till.. men jag får tycka vad jag vill..

Ida viola säger:
AMEN

Terra säger:
Nu börjar jag min lunch..

2009-02-02 | 16:05:28 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Haha :D

2009-02-02 // 16:20:09
» Anonym

Haha, han hade jag velat se, fan va coolt, tog du ingen bild?

2009-02-03 // 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback