Dö jävla alfapet!

Jag är irriterad (en typisk kommentar som jag använt flititgt på sistone)

Jag spelade alfapet på nätet nyss.. Ordet GÖKA funkar huur bra som helst o lägga, men gökaR nej det finns inte i ordlistan!

Fuck you alfapet!

2009-01-16 | 01:45:22 | jävla fan :( | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin´s Humorblogg

HAHAHAHAHAHA! Stackars dig, du kan inte ha det lätt! Spela memory istället :P

2009-01-16 // 02:57:07
» Emilie

Hehe, jobbigt det där med "Gökar" allstå.. ;)

Du får pröva "kaffekaskar" nästa gång som är en synonym! :P



Du kan inte blanda ihop sexleksakerna med min praktik - då blir det kaos! :P



Ja, Herkules är en söt hund. Han innehåller schäfer, rottweiler, tollare och labrador. En riktig blandning alltså. ;)

2009-01-16 // 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback