Hejjj!

Besökantalet har falit en hel del de senaste dagarna, givetvis vet jag varför.

Jag har frotfarande inte lust att skriva något här. Enda jag kan säga att jag fortfarande är sjuk, jag sover inte om nätterna, hostar fortfarande sönder halsen och har tappat hörseln på vänster öra. Jag vill inte ha medlidande, bara förståelse varför jag inte sitter här och visar mina julklappar jag velat göra sen julafton. Men det kommer det också..

Idag gick jag upp när det var mörkt ute (inte tidigt), Johan åkte till Hedemora och bad mej sova så mycke jag kunde, vilket jag gjorde. I Dalen har det ju blivit att man gått upp för å vara social, även i Karlstad. Så idag har jag haft/har en egendag, egoistiska-Ida-dag.
Ska lägga mej i badet nu, ta hand om mej själv lite och sen lägga mej framför TV och se på TRE KRONOR!


Sluta inte LÄS, jag skriver snart, hoppas jag!

2009-01-03 | 19:09:09 | vad,när,hur var? VA? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Frusenisbit

Jag kollar din blogg varje dag :) Hoppas du blir frisk snart :) kram

2009-01-03 // 23:39:37
» Frida

hehe.. båda ^^

2009-01-04 // 00:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback