utmaning, igen

De va ett jäkla utmanande hela tiden.. den här gången blev jag utmanad av Frid


Regler:

  1. Länka till den som taggat dig
  2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
  3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
  4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


Sanningar:

Ett.  Jag är äkta blondin,alltså äkta blåst!

två. Mitt drömyrke är nånting som har med tanter att göra, till exempel skolkök,äldreboenden. tanter är kärlek

tre. Jag förstår mej inte på folk som lever för att hitta vad det är för ''fel'' på en själv och VILL placeras i fack. Är man blyg eller inte gillar tivolin behöver inte det betyda att man har nån sjukdom eller är socialt oanpassad. Lev livet bara! tänk inte så mycke och sluta jämför er med andra...

fyra. Jag är hemligt kär i Fox Mulder

fem. Min bror Stefan är min största förebild, varför håller jag för mej själv. Inget jag vill skriva här..

sex.  Jag har varit på fler begravningar mot vad de flesta har..

Sju.  Jag älskar mat, nästan all mat. Inte svamp. Men jag har till o med lärt mej äta ris.. Vi har gott om mat här i Sverige mot vad dom har i Afrika, ät för guds skull tills det tar slut. en dag kanske du återföds som en afrikan, tänk då vad mat du gick miste om i ditt tidigare liv..



Jag utamanar ingen, den som vill får göra den här.,..


2009-01-26 | 10:19:06 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin´s Humorblogg

Hahaha Borlänge.. har du "bott där länge" eller? :p

2009-01-26 // 10:31:23
» Malin´s Humorblogg

Gävle! :)

2009-01-26 // 11:27:51
» Poppe

Fox Mulder??? har du lämna Bruce Willis nu??

2009-01-27 // 09:29:17
» Malin

vad gjorde du där? (på internatet)

2009-01-27 // 09:34:32
» Ronja

Storebröder är Underbara.

Min största idol är nu den vackraste av änglar.

Glöm inte att berätta för dina att du älskar dem! Och säg det ofta!



Puss och kram

syns imorrn!!!

2009-01-31 // 11:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback