jävla blommor..

Jag är lite kluven (som röven) för tillfället. Jag tycker blommor är vackra, speciellt min header. Men en header ska ju vara personlig och tuff,och säga mer än 1000 ord vad jag är för en människa..  Nu tror man ju att jag är någon blommtokig liten flicka som är oskyldig på alla sätt och vis.. För så är ju tämligen inte fallet.. Jag är varken en blomma eller oskyldig,men flicka är jag..

går jag själv in på en blogg som har blommotiv som header går jag ut därifrån lika fort.. Hur kul är en människa med en blomma på sidan ? Guu så trist..

Om jag ändå visste hur jag ville att min header skulle se ut.. Åååh.. Så jäkla svårt.. :(


ge mej hjälp!

2009-01-16 | 22:03:10 | jävla fan :( | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Poppe

Ja det är svårt

2009-01-16 // 22:14:09
» Malin´s Humorblogg

Men älskling.. Du är ju min blomma :D



Eh.. Ja, jag tänkte faktiskt det. Men som sagt.. jag ringer dig! slick mellan laxbalkarna

2009-01-17 // 01:21:25
» Malin´s Humorblogg

AAAAAAAH Ditt cp! Jag trodde att jag fick HIV!

2009-01-17 // 01:22:06
» Malin

haha! Du är rolig du ejda;D

2009-01-21 // 10:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback