Bildeeer!



Sexy som få!




Var på bio (gratis för min o Oas del) ICE AGE 3. SE DEN! SKITBRA. inte alls värd den kritik den fått hittills!




HAHAHAHAHA. Sött att jag REDAN har popcorn på tuttarna innan ens REKLAMEN börjat.. Thats' me!




DADA DAADAAA DAADAAMMDADAA!
(snyggt också att jag knäppte precis då nån gjorde peace/hårdroks-tecknet!




NATTMAT på MAX, här var kl ungefär 1. hehe




YEEAAAH!




Köpte liiite jordgubbar. Bara 4 kartonger..




Var hundvakt till Daizy!




KUNGEN!




Vi satt utomhus!






Simba e avundsjukmen kollar ändå :P




<3




Jag åt ostkrokar när jag badade! (hellre det än i en garderob)




Bryllkatten!



Äntligen har jag bevis på när Johan(och hans vän) står å glor på unga getben! JAG VISSTE DET!




Bilder slut!
Välkommen åter!


pip pip pip pip!

2009-07-06 | 12:04:33 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sanna

WOW, värsta cool han är på bild 6 :O Jag kan också peka finger :P

2009-07-06 // 19:25:36
» Malin

haha ejda du är helt sanslös.. finns bara en som du! ostkrokar i badkaret? ;) hahha

2009-07-08 // 12:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback