Gullgull, the kock!

Nu ni! Idag är det jag som står för maten,och då blir det.. *trumvirvel* SPAGETTI O KÖTTFÖRSÅS MINA DAMER OCH HERRAAAR! Och inte vilken köttfärsås som HELST, utan den heter ''GULLGULL's SPECIAL''!
I min hemliga färs har jag detta som (3 av massa fler) indigridiens < - - - -- (hur stavas de ordet?):




RIVNA MORÖTEEEER! *applåder*




BROCOLLI *visslingar och aplåder*





STORA BITAR AV RÖD PAPRIKA *WÖÖÖW, folk skriker YOU GO GIRL och visslar*




Ja vet, jag är MÄSTERKOCK! om det går å äta sen DET är en helt annansak..

2009-07-02 | 19:50:24 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Fisen

YEAH!!!! WOHO!!! busvisslar Fan vad du äger :D:D:D:D:D YÄÄÄÄÄÄY!!

2009-07-02 // 21:01:16
» Ragnar med u

Du tar från Stefan!

2009-07-04 // 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback