Kupolen!

Shopping och lunch! Såååå mysigt o skönt o komma ut i det sociala! Ikväll bli det bio med biopopcorn <3









BORTA! min kebabsallad slut och lika skitgod som ALLTID!




Poo har hälgekalsonger :D
(han e i en provhytt)




Köpte väska jag ska ha som handbagae till Skottland :)




Köpte jättesött rmband!




Godis på Dollarstore..



Köpte BH, prcikig. skitsnygg :D





svart bh =) snygglig =)




Opps, den gråa igen.. hmm :P




En vit härlig!




Tack Underbara Johan för de fina BH:arna!Du vet mer än nån annan att jag behövde nya!

JAG ÄLSKAR DEJ  (även om du inte köpt bharna)



2009-07-03 | 17:30:14 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Fy fan vad sexig första bilden var!! SHIT!! Är han singel?

2009-07-03 // 17:47:27
» Cam

ÅÅH! Jag håller med den som skrev innan! Fan vad läcker han va på första bilden!

2009-07-03 // 19:30:35
» lys

du, det där mat-inlägget..satsar du på att skaffa en matlagningsblogg ? =D



inget rött, vad besviken jag blir! men huvudsak du är glad, och joa!



puss

2009-07-04 // 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback