Kärlek!

Jag är så tacksam att jag har få , men så betydelsefulla personer som jag kan vara till 100% mej själv med och verkligen lita på. Jag kan skratta, håna mej själv eller skratta med/åt er utan att ni verkligen tar åt er eller tror jag är elak med flit. Ni förstår när jag är seriös eller när jag skämtar. Jag skäms inte att vara mej själv, IDA, töntida. Jag törs leva ut till fullo, och jag är så tacksam för det. TACK <3

All kärlek till er.



Johan.Nettan.Poop.Sofia.

Ni betyder oerhört!







2009-06-15 | 23:18:58 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sofia

:''D Aaaw! Söt du är <3<3<3<3 Du betyder mycket för mig också! Tack för att du finns! <3

2009-06-16 // 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback