tråkigt men sant, tyvärr!

Just nu är jag besviken på dej att jag blir så förbannad att jag nästintill grinar!

Du är så.. Jag vet inte vad.. Du skiter i o berätta saker till mej men berättar det för andra, sen får jag veta det av dom och jag står där som ett frågetecken o fattar inte varför inte du berättat för mej! Det är inte första gången det händer och heller inte sista!

Less, är vad jag är. Och från och med nu ska jag skita i dej o ditt liv,eftersom jag ändå inte får vara med om vad som händer och sker! Jag duger ibland! Du har alltid dugit för mej. men eftersom det inte är ömsesiigt tänker jag numer inte lägga mer energi på dej!










2009-06-14 | 12:42:33 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback