flumm..

Vi såg filmen Valkyria igår. visst, coolt. Det handlade om att i hemlighet mörda hitler. visst. cool ide'..

Men vafan! Jag blir SÅ irriterad på att Hitler i filmen pratar ENGELSKA! Fan han om någon pratade väl tyska?Tyskar som är så fjantiga gällande engelska. dom kan ju bara tyska o vill inte lära sej nå annat heller.

Visst,det skulle ta tid o pengar o lära alla att snacka tyska. Men jag hatar när dom gör filmer där dom förväntar sej en succe' å så pratar dom inte ens det språk dom borde prata. Likadant med filmer om Vikingar. vikingar snackade inte engelska för fan. Hellre att dom kommer på nå påhittat språk de kan snacka i iflmen än ren o vanlig engelska som används idag! KASST!

Men på tal om Valkyria, alla hade samma kläder o såg mer eller mindre likadana ut, och alla namn o skit skulle man memoera i huvudet så man minns vem som tillhörde vad och hade den o den åsikten.

Nejfan! valkyria får för min del en svag 3/5..




Fast Tom Cruise var jävligt snygg. Även om han e knäpp i verkligheten..

2009-03-22 | 13:09:08 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback