Inte varje dag.. aldrig hänt förut faktiskt..

Gaah!

Det ringde nyss ett okänt nummer på mobilen. Trodde det var nån som hade en kattunge att erbjuda så jag svarade med ett glatt HEEEJ! Kvinnan i telefon säger följande (jag svarade Ja på frågorna):

'' Hej, är det Ida? Jag ringer från blomsterlandet och nu undrar jag om du är hemma just nu ? Är denna adress rätt *läser adressen* Jamen vad bra! Du har nämligen blommor här. Vi skickar budet till dej nu så är vi där om några minuter. Tack, hej! '' ....


vem dom är ifrån, det får ni lista ut själva (Johan är det inte)

2009-03-04 | 17:04:36 | Jag är blond, vad är din ursäkt? | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Malin

vem vem vem ?:D

2009-03-04 // 18:36:47
» Poppe

Lyset?

2009-03-05 // 12:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback